Bilboko jaiak

 

Lapurretan nik egon nahiz Santapolan eta bilbon eta oso ondo pasatu dut bi lekutan. Bilbon joan nintzen atrakzioaraino eta oso ondo pasatu nuen. Lehen montatu nuen Ratón Vacilón daukada atrakzio bat, gero kanguro batean…. amaitzean joan ginen noria batera eta oso ondo pasatu ginen gero enkargatu genuen pizza bat eta jan genuen nire osabaren etxean. Gero filme bat ikusi genuen eta zen school of rock,oso dibertigarria zen.

Gero joan ginen restaurante batera baina oso txarra zegoen janaria.

Merluza, chipiroiak…. jan behar genuen dena oso txarra zegoen, gero joan ginen cinemara eta oso ondo pasatu ginen palomitak eta gustiz jan genuen eta oso onak zeuden zinema 3D zen eta susto handia ematen du gainera filmea zen terrorifikoa. Beste egun batean Mari jaiak ikusi genuen oso polita da maria jaiak festa hori ere bai zen oso dibertigarria. Beste egun batean espumaren jaia zen ere izan zen oso dibertigarria.

Responder

